مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-02سياسي

فارس من |سرگردانی کنکوری ها درباره محاسبه تراز کنکور و پاسخ رییس سازمان سنجش


برخی از داوطلبان کنکور نسبت به تراز خود در کنکور 1402 معترض بودند، این داوطلبان متعقد هستند که کنکوردی ماه نسبت به کنکور تیرماه آسان تر نبوده است و نباید ترازها با هم متفاوت باشد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ  در پی انتشار کارنامه اولیه از سوی سازمان سنجش، با بررسی چندین کارنامه مشخص شده است که سیستم محاسبه تراز سازمان سنجش به کنکور دی ماه بیشتر از کنکور تیر ماه تراز داده است (با درصدهای مشابه).

بیشتر داوطلبان دوازدهمی در کنکور دی‎ ماه آمادگی کافی نداشتند و این نحوه محاسبه تراز به ضرر آن ها است.

حامیان این پویش از سازمان سنجش درخواست دارند که در نحوه محاسبه تراز کنکور دی‎ ماه و تیرماه بازنگری شده و جلوی این بی عدالتی گرفته شود تا شاهد یک همترازی درست از کنکور دی ‎ماه و تیر ماه باشیم.

این بخشی از صحبت های داوطلبی است که از تراز کنکور خود ناراضی بوده و این موضوع را در سامانه فارس من به ثبت رسانده است، در این باره با چند داوطلب دیگر که درباره ترازدهی نمرات کنکور و نسبت به نحوه محاسبه تراز کنکور دی ماه و تیرماه  گلایه داشتند، به گفت وگو پرداختیم.

فاطمه امیری گفت: داوطلبانی که در دی ماه کنکور دادند ترازشان به نسبت افرادی که کنکور تیرماه داده اند بهتر شده، بسیاری از داوطلبان تیرماه نتوانستند وارد دانشگاه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من |سرگردانی کنکوری ها درباره محاسبه تراز کنکور و پاسخ رییس سازمان سنجش

فارس من |سرگردانی کنکوری ها درباره محاسبه تراز کنکور و پاسخ رییس سازمان سنجش